SZKOLENIE: PROMOCJA W INTERNECIE CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ CONTENT MARKETING W BIZNESIE

OPIS

Szkolenie, które proponujemy pozwoli Ci nie tylko wybrać odpowiedni narzędzia, ale także, odpowiednio je ze sobą połączyć i nadać im priorytety rozwojowe. Głównym celem szkolenia jest to, żebyś po zakończeniu zajęć potrafił wybrać i wdrożyć najlepsze internetowe narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i komunikację z Twoimi klientami.

Zapewniamy całodzienny catering (lunch i przerwy kawowe).

Liczba godzin szkoleniowych: 8 (1 dzień).

KORZYŚCI

  1. Zdobędziesz umiejętności określania, które z setek narzędzi wybrać dla twojej firmy i dlaczego te, a nie inne.
  2. Poznasz tajniki poszczególnych platform i narzędzi internetowych w zakresie, który pozwoli Ci ocenić, czy kierowane do Ciebie oferty od firm zajmujących się pozycjonowaniem i wdrażaniem marketingu społecznościowego mogą być dla Ciebie przydatne i nauczysz się skutecznie negocjować korzystne dla Ciebie rozwiązania.
  3. Nauczysz się łączyć wiele dostępnych narzędzi w jeden organizm, który będzie służył rozwojowi Twojego biznesu.
  4. Nauczysz się redagować treści w serwisach społecznościowych adekwatnie do ich specyfiki.
  5. Dowiesz się jak zbudować kalendarz redakcyjny dla wielu różnych treści w kilku prostych krokach.
  6. Poznasz rożne rodzaje licencji i dowiesz jak jak legalnie i bezpiecznie użytkować treści.
  7. Nauczysz się jak skutecznie promować, sprzedawać i komunikować się przy pomocy Twojej indywidualnej platformy internetowej złożonej z wielu serwisów.

PROGRAM

  1. Odkryj, jak zachowuje się Twój konsument.
    - W jaki sposób ludzie podejmują decyzję o zakupie.
    - Co wpływa na intencję zakupową. Jak odkryć konkretne oczekiwania.
    - Twojego konsumenta i sprostać im.
  2. Inbound marketing.
    - Daj się znaleźć swoim klientom.
    - Bądź obecny tam, gdzie są Twoi klienci.
  3. Czym jest content marketing.
    - Trzy filary content marketingu, czyli search, social, web.
  4. Kamienie milowe Twojej strategii content marketingowej.
    - Jak określić cele content marketingu.
    - Jakie wskaźniki mierzenia sukcesu należy przyjąć.
    - Jak zbudować kalendarz redakcyjny.
    - Jak opowiadać historie, które budują Twoją markę.
  5. Wybierz elementy, które powinna zawierać twoja platforma social media. Dowiedz się, jak skutecznie nimi zarządzać, aby przyciągnąć konsumentów i nie zginąć w gąszczu możliwości.
    - Twoja strona na FB.
    - Twój profil na Twitterze.
    - Twój kanał na Youtube.
    - Twój profil na Instagramie.
    - Twój profil na Pinterest.
    - Inne, specjalizowane miejsca.
  6. Stwórz bloga i skoncentruj w nim ruch płynący z Twoich profili social media. To jest absolutnie kluczowe zadanie.
    - Wybierz nazwę.
    - Wybierz platformę.
    - Wybierz szablon graficzny.
    - Redaguj treści korzystając z szablonu wpisu.
    - Twórz nagrania wideo.
    - Promuj Swoje wpisy.
  7. Zbuduj zespół współpracowników i skup się na trybie online.
    - Wybierz ludzi.
    - Ustal zakres odpowiedzialności – administracja, zarządzanie, reprezentacja, tworzenie treści, publikowanie.
    - Określ konkretne zadania.
  8. Przygotuj treści z wyprzedzeniem.
    - Stwórz listę postów.
    - Zbuduj zawartość tak, aby Twoi konsumenci byli nią zainteresowani i przekazywali ją dalej.
    - Zaplanuj konkretne daty publikacji.
  9. Chroń swoją własność intelektualną.
    - Zapoznaj się z dostępnymi licencjami i wybierz najbardziej adekwatną do Twoich potrzeb.
  10. Stwórz listę subskrybentów i spersonalizuj komunikację z nimi poprzez wykorzystanie dedykowanych narzędzi
    - Poznajemy SALESmanago.
  11. Zaangażuj swoich konsumentów.
    - Zdobądź większą liczbę komentarzy.
    - Opracuj politykę komentowania.
    - Pozbądź się trolli.
    - Świadomie kształtuj swój wizerunek.
  12. Buduj siłę marki.
    - Marka to wizerunek a nie logo.
    - Marka jako produkt lub usługa.
    - Marka jako organizacja.
    - Marka jako symbol.
    - Pamiętaj o cyklu życia produktu i bądź świadomy fazy, w której aktualnieTwój produkt się znajduje.
  13. Wykorzystaj Google Adwords i zbuduj kampanię marketingową w sieci wyszukiwania.
    - Czym jest Google Adwords i kiedy warto włączyć tę usługę w swój plan marketingowy.
    - Jak zacząć, gdzie szukać wsparcia i jaki budżet przeznaczyć na taką kampanię.
  14. Nie ignoruj intuicji, ale pamiętaj o twardych danych. Wyciągaj wnioski z nich płynące i udoskonalaj swoje działania.
    - Poznaj podstawy Google Analytics i wykorzystaj to narzędzie, aby uzyskiwać coraz lepsze efekty.
    - Czym jest Google Analytics i do czego możemy go wykorzystać.

całkowity koszt szkolenia

490,77 PLN BRUTTO

zapisz się ON LINE

terminy szkolenia

pliki do pobrania:

REGULAMIN SZKOLEŃ

Trener prowadzący

Jacek Cholewa

Jacek Cholewa

skontaktuj się z nami

porozmawiamy o twoich potrzebach

na wszystkie e-maile odpisujemy w ciągu 24h

 

tel.: 22 392 74 75

e-mail: info@syscopolska.pl

 

Sysco Polska Sp. z o.o.

Al. Komisji Edukacji Narodowej 18/5B

02-797 Warszawa

NIP:1070009834 REGON:141314350 KRS:0000298984

 

* pole obowiązkowe

Wpisz wynik działania (9 - 4)