Aktualności
Szanowni Państwo,
w związku ze zgodą WUP w Łodzi na zwiększenie godzin doradztwa indywidualnego (biznesowego i specjalistycznego) o 4 godziny na Uczestnika projektu, poniżej zamieszczamy harmonogram doradztwa na lipiec 2018 r.
Wobec powyższego, każdy z Uczestników projektu, prowadzący działalność gospodarczą ma do wykorzystania pulę łączną: 14 godzin indywidualnego wsparcia.
Harmonogram doradztwa na lipiec 2018 r.
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach: od 03.07.2018 r. do 27.07.2018 r.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA WE WSPARCIU !
———————————————————————————
Szanowni Państwo,
poniżej prezentujemy harmonogram doradztwa (biznesowego i specjalistycznego), realizowanego w postaci indywidualnych spotkań w ramach doradztwa po założeniu działalności gospodarczych.
Przypominamy, że każdy z Uczestników projektu, prowadzący działalność gospodarczą ma do wykorzystania pulę 10 godzin indywidualnego wsparcia.
Harmonogram doradztwa na maj 2018 r.
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach 08.05, 15.05, 28.05, 29.05.2018 r.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA WE WSPARCIU !
——————————————————————-
Szanowni Państwo,
poniżej prezentujemy harmonogram doradztwa (biznesowego i specjalistycznego), realizowanego w postaci indywidualnych spotkań w ramach doradztwa po założeniu działalności gospodarczych.
Przypominamy, że każdy z Uczestników projektu, prowadzący działalność gospodarczą ma do wykorzystania pulę 10 godzin indywidualnego wsparcia.
Harmonogram doradztwa na kwiecień 2018 r.
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach 13.04, 17.04, 24.04.2018 r.
———————————————————————————–
Szanowni Państwo,
Informujemy, że Biuro Projektu w dniu 30.03.2018 r. będzie nieczynne
Za utrudnienia przepraszamy.
———————————————————————
Szanowni Państwo,
Chcielibyśmy poinformować naszych Beneficjentów ostatecznych, iż w związku ze złożonymi rozliczeniami w ramach przyznanej jednorazowej dotacji, z dniem 08.03.2018 r. rozpoczęliśmy kontrole nowopowstałych firm.
Zgodnie z zapisami umowy o udzielenie wsparcia finansowego, Realizator projektu ma prawo przeprowadzić kontrolę oraz wizytę monitorującą na miejscu, przez co rozumie się siedzibę przedsiębiorstwa uczestnika, jak również miejsce faktycznego prowadzenia działalności gospodarczej, której dokonają upoważnione przez niego osoby.
O terminach kontroli będziemy Państwa informować na bieżąco, z kilkudniowym wyprzedzeniem.
Zespół projektu „Startuj z biznesem”
________________________________________________
Szanowni Państwo,
poniżej prezentujemy harmonogram doradztwa (biznesowego i specjalistycznego), realizowanego w postaci indywidualnych spotkań w ramach doradztwa po założeniu działalności gospodarczych.
Przypominamy, że każdy z Uczestników projektu, prowadzący działalność gospodarczą ma do wykorzystania pulę 10 godzin indywidualnego wsparcia.
Harmonogram doradztwa na marzec 2018 r.:
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach od 06.03.2018 r. – 09.03.2018 r. oraz 14.03.-15.03.2018 r.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA WE WSPARCIU !
———————————————————————————————–
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy uczestników Projektu „Startuj z biznesem” na spotkanie, które odbędzie się w dniu 02 marca 2018 roku o godzinie 14.30 w siedzibie Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej w Łodzi przy ul. Narutowicza 34.
W ramach spotkania przedstawiona zostanie:
- historia, rola i zasady działania Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej
- korzyści z uczestnictwa w Izbie Przemysłowo Handlowej
- prezentacja Wojewódzkiego Centrum Przedsiębiorczości – Spacer po zrewitalizowanej fabryce
ZAPRASZAMY !
——————————————————————————————
W związku z Konferencją dla Uczestników Projektów, która odbędzie się w Łodzi, Wydział Filologiczny UŁ, ul. Pomorska 171/173, informujemy, iż w dniu w dniu 16 lutego br. biuro projektów będzie nieczynne.
——————————————————————–
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy uczestników projektu „Startuj z biznesem” na 3 Kongres Edukacji Pozaformalnej w dniu 16 lutego br. w Łodzi, Wydział Filologiczny UŁ, ul. Pomorska 171/173. Podczas konferencji odbędzie się inauguracja projektu „„Przepis na rozwój”, w ramach którego mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą ubiegać się o środki na usługi rozwojowe dla ich pracowników i właścicieli. W projekcie można otrzymać pomoc w wysokości do 7200 zł na osobę. Mikrofirma może uzyskać 21 600 zł, mała 72 000 zł, a średnia 360 000 zł.
Ponadto podczas Konferencji w dniu 16.02.2018 roku (piątek) odbędzie się specjalne spotkanie networkingowe dla wszystkich uczestników projektu „Startuj z biznesem”.
W trakcie spotkania przedstawimy Państwu podsumowanie doczasowych osiągnięć w Projektach oraz ewentualne możliwości rozwoju Państwa firm. Po prezentacji będzie przewidziany czas na zaprezentowanie dobrych praktyk, wymianę doświadczeń oraz wzajemnych kontaktów biznesowych.
Prosimy Państwa o dokonanie rezerwacji uczestnictwa.
Wszelkie informacje na temat Konferencji znaleźć można na stronie:
http://www.kep.com.pl/aktualnosci/16-zaproszenie
Zapraszamy!
——————————————
Szanowni Państwo,
poniżej prezentujemy harmonogram doradztwa (biznesowego i specjalistycznego), realizowanego w postaci indywidualnych spotkań w ramach doradztwa po założeniu działalności gospodarczych.
Przypominamy, że każdy z Uczestników projektu, prowadzący działalność gospodarczą ma do wykorzystania pulę 10 godzin indywidualnego wsparcia.
Harmonogram doradztwa na luty 2018 r.:
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach od 05.02.2018 r. do 09.02.2018 r.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA WE WSPARCIU !
—————————————————————
SZANOWNI UCZESTNICY PROJEKTU UWAGA ! ! !
Przypominamy , że rozliczenie otrzymanego wsparcia finansowego, tj. rozliczenie dotacji zgodnie z umową biegnie od dnia zarejestrowania firmy w CEIDG a nie od daty uruchomienia firmy.
Zgodnie z umową o udzielenie wsparcia finansowego – okres na rozliczenie trwa 3 miesiące od dnia zarejestrowania firmy w CEIDG.
Ponieważ większość z Państwa zarejestrowała się już w 10.2017, termin ten zbliża się wielkimi krokami – oznacza to, że otrzymane środki na otworzenie działalności gospodarczych (DOTACJA) należy wydać, oczywiście zgodnie z BP.
Rozliczenie dotacji – odbywa się za pośrednictwem dostępnego na stronie www.syscopolska.pl formularza.
——————————————-
Szanowni Państwo,
poniżej przesyłamy harmonogram doradztwa (biznesowego i specjalistycznego), realizowanego w postaci indywidualnych spotkań w ramach doradztwa po założeniu działalności gospodarczych.
Przypominamy, że każdy z Uczestników projektu, prowadzący działalność gospodarczą ma do wykorzystania pulę 10 godzin indywidualnego wsparcia.
Harmonogram doradztwa na styczeń 2018 r.:
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach od 08.01.2018 r. do 31.01.2018 r.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA WE WSPARCIU !
___________________________________________________________________________________________
Szanowni Państwo,
Informujemy, że Biuro Projektu w dniu 02.01.2018 r. będzie nieczynne
Za utrudnienia przepraszamy.
___________________________________
Szanowni Państwo,
Informujemy, że Biuro Projektu w dniu 22.12.2017 r. będzie nieczynne
Za utrudnienia przepraszamy.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia
oraz zbliżającego się Nowego Roku
życzymy Państwu,
zdrowia, radości, szczęścia oraz realizacji wszystkich planów.
_________________________________________________
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż w projekcie „Startuj z biznesem” zakończyliśmy proces wyłaniania osób objętych wsparciem na uruchomienie działalności gospodarczych. Tym samym z dniem 01.12.2017r. osoby będące na liści rezerwowej zakończyły udział w ww. projekcie.
Dziękujemy Państwu za poświęcony czas i udział w projekcie, jednocześnie życzymy wielu sukcesów.
_______________________________________________________
Szanowni Państwo
W załączeniu zamieszczamy sugerowane wzory zestawień do ewentualnych zmian dotyczących zestawienia wsparcia finansowego oraz zestawienia wydatków w ramach wsparcia pomostowego. W przypadku uzasadnienia zmian możliwe jest załączenie dodatkowego pisma, z odniesieniem do pozycji, w której dokonano zmian.
formularz_zmian_wsparcie-pomostowe
————————————————————————————————————————-
Szanowni Państwo,
W związku z rozpoczęciem kolejnej formy wsparcia pomostowego: doradztwa indywidualnego (biznesowego i specjalistycznego) w ramach projektu pn. „Startuj z biznesem”, poniżej zamieszczamy dokument: Karta zgłoszenia zapotrzebowania na doradztwo indywidualne.
Uczestnik projektu, prowadzący działalność gospodarczą w ramach projektu ma do wykorzystania pulę 10 godzin indywidualnego wsparcia, realizowanego w postaci indywidualnych spotkań w ramach doradztwa po założeniu działalności gospodarczych.
Harmonogram doradztwa na listopad 2017 r:
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach od 15.11.2017 r. do 30.11.2017 r.
Harmonogram doradztwa na grudzień 2017 r.
Doradztwo będzie prowadzone w siedzibie BRITISH CENTRE, Al. T. Kościuszki 93. w Łodzi
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w dniach od 12.12.2017 r. do 21.12.2017 r.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UCZESTNICTWA WE WSPARCIU !
—————————————————————————————————————————
Szanowni Państwo,
W związku z zatwierdzeniem w dniu 20.11.2017 r. listy rankingowej przez WUP w Łodzi, poniżej publikujemy listę rankingową osób zakwalifikowanych do otrzymania dotacji na uruchomienie działalności gospodarczej w ramach projektu: „Startuj z biznesem” – II edycja.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych rozwój przedsiębiorczości Uczestnik Projektu, który otrzymał negatywną ocenę, zgodnie z §7 ust. 7 ma prawo złożyć odwołanie w ciągu 5 dni roboczych od dnia powiadomienia go o odmowie przyznania wsparcia. Rozpatrywane będą jedynie odwołania pisemne, złożone osobiście w Biurze Projektu. Odwołanie musi zawierać: dane osoby składającej, tytuł projektu, uzasadnienie.
———————————————————————————
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy dokumenty do rozliczenia wsparcia finansowego oraz pomostowego wraz z przykładowymi wzorami wypełniania dokumentów.
Wsparcie finansowe (DOTACJA) rozliczamy łącznie, po dokonaniu wszystkich zakupów.
Wsparcie pomostowe rozliczamy miesięcznie za dany okres, określony w umowie wsparcia pomostowego.
1 a rozliczenie dotacji – przykład
2 a rozliczenie pomostówki – przykład
——————————————————————————————————–
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w przypadku ZAKUPU RZECZY UŻYWANYCH konieczne jest otrzymanie od sprzedającego Oświadczenia sprzedającego (21) oraz do rozliczenia należy dołączyć Oświadczenie sprzedającego o wartości (22) dotyczące wartości zakupionego sprzętu używanego.
Proszę pamiętać, iż cena zakupu środka trwałego nie może przekraczać jego wartości rynkowej, określonej na dzień zakupu i musi być znacznie niższa od ceny nowego środka trwałego/wyposażenia.
22 Oświadczenie sprzedającego o wartości
——————————————————————————————————————
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy dokumenty dla II edycji rekrutacji pn. „Startuj z biznesem”. Jednocześnie informujemy, że nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego/pomostowego dla II edycji w.w projektu będzie prowadzony od dnia 26.10.2017r. do dnia 08.11.2017 r. (w godz. 8.00-16.00) w siedzibie Biura Projektu, Al. T. Kościuszki 93, 90-436 Łódź.
Karta oceny formalnej wniosku o otrzymanie wsparcia finansowego_pomostowego_II_edycja
Karta oceny merytorycznej wniosku o udzielenie wsparcia finansowego_pomostowego_II_edycja
Regulamin przyznawania srodkow finansowych na rozwój przedsiębiorczości_II_edycja
Umowa o udzielenie wsparcia finansowego_ost.
Umowa o udzielenie wsparcia pomostowego_ost.
Wniosek o udzielenie wsparcia finansowego pomostowego_II_edycja
______________________________________________________
ZAKOŃCZENIE PRACY KOMISJI OCENY WNIOSKÓW – I EDYCJA
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w wyniku zakończonej procedury odwoławczej do projektu: „Startuj z biznesem” (zgodnie z § 9 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości), Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do otrzymania dotacji na uruchomienie działalności gospodarczej z dnia 14.09.2017 r. nie uległa zmianie.
W ślad zapisów § 7 w.w Regulaminu – Zasady oceny wniosków o udzielenie wsparcia finansowego pkt 12 stanowi „Uczestnik Projektu, który otrzymał negatywną ocenę zgodnie z §7 ust. 7 ma prawo złożyć odwołanie w ciągu 5 dni roboczych od dnia powiadomienia go o odmowie przyznania wsparcia…”.
W wyniku przeprowadzonej oceny KOW- wszystkie złożone w ramach projektu wnioski o udzielenie wsparcia finansowego/pomostowego zostały ocenione pozytywnie.
Jednocześnie informujemy, że z Uczestnikami Projektu, zakwalifikowanymi do otrzymania dotacji zostaną podpisane umowy o udzielenie wsparcia finansowego oraz pomostowego. Z każdym Uczestnikiem Projektu będziemy się kontaktować telefonicznie, w celu podpisania stosownych dokumentów. W razie wszelkich wątpliwości, prosimy o kontakt z Biurem Projektu.
____________________________________________________________
Szanowni Państwo
Poniżej publikujemy zaktualizowane dokumenty dot. wsparcia finansowego oraz pomostowego dla I edycji do projektu: „Startuj z biznesem”.
1_Wniosek o udzielenie wsparcia finansowego pomostowego
3_Oswiadczenie o pomocy de minimis
4_Oswiadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy do wydatkow objetych de minimis
6_wzor_wypelnienia_formularza_informacji_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis
7_Umowa o udzielenie wsparcia finansowego_ost.
8_Umowa o udzielenie wsparcia pomostowego_ost.
9_Deklaracja_wekslowa_umowa_finansowa
10_Deklaracja_wekslowa_umowa_pomostowa
12_Zgoda malzonka_umowa_finansowa
13_Zgoda malzonka_umowa_pomostowa
14_Zgoda malzonka wystawcy weksla, wsparcie finansowe
15_Zgoda malzonka wystawcy weksla, wsparcie pomostowe
16_Oswiadczenie o niepozostawaniu w zwiazku malzenskim_wsparcie_finansowe
17_Oswiadczenie o niepozostawaniu w zwiazku malzenskim_wsparcie_pomostowe
19_Karta zapotrzebowania na usluge doradztwa
20_Regulamin przyznawania srodkow finansowych na rozwoj przedsiebiorczosci
22_Oświadczenie sprzedającego o wartości
_____________________________________________________________
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram działań w projekcie „Startuj z biznesem”
dla II edycji.
Harmonogram działań w projekcie „Startuj z biznesem” – Edycja II
Etap | Działanie | Okres |
Rekrutacja |
|
Sierpień – Wrzesień 2017 |
Wsparcie szkoleniowo-doradcze |
|
Październik 2017 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Październik – Listopad – 2017 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Listopad – Grudzień 2017 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Grudzień 2017- maj 2018 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Czerwiec – Listopad 2018 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Grudzień 2017 –Listopad 2018 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Grudzień 2017 – Październik 2018 |
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycznego |
|
Grudzień 2017 –Grudzień 2018 |
———————————————————————————————–
Szanowni Państwo,
W związku z zatwierdzeniem listy rankingowej przez WUP w Łodzi, poniżej publikujemy listę rankingową osób zakwalifikowanych do otrzymania dotacji na uruchomienie działalności gospodarczej w ramach projektu: „Startuj z biznesem” – I edycja.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych rozwój przedsiębiorczości Uczestnik Projektu, który otrzymał negatywną ocenę, zgodnie z §7 ust. 7 ma prawo złożyć odwołanie w ciągu 5 dni roboczych od dnia powiadomienia go o odmowie przyznania wsparcia. Rozpatrywane będą jedynie odwołania pisemne, złożone osobiście w Biurze Projektu. Odwołanie musi zawierać: dane osoby składającej, tytuł projektu, uzasadnienie.
————————————————————————————————-
Szanowni Państwo,
Poniżej publikujemy listę osób zakwalifikowanych do projektu: „Startuj z biznesem” – II edycja.
————————————————————–
Szanowni Państwo
Informujemy, że Biuro Projektu w dniu 22.09.2017 r. będzie czynne od godziny.12.00.
Za utrudnienia przepraszamy.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy: lodz@syscopolska.pl
———————————————————————————-
Szanowni Państwo,
poniżej publikujemy listę rankingową osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji do projektu: „Startuj z biznesem” – II edycja.
Jednocześnie informujemy, że w sprawie rozmów rekrutacyjnych do projektu będziemy się z Państwem kontaktować telefonicznie.
——————————————————————————————————
Szanowni Państwo,
informujemy, że rekrutacja do projektu: „Startuj z biznesem” – II edycja została zakończona.
Dziękujemy za złożone formularze rekrutacyjne.
Wyniki rekrutacji z II etapu zostaną ogłoszone na stronie www projektu.
________________________________________________________________________________________________
Szanowni Państwo,
Rozpoczynamy nabór wniosków do II Edycji w projekcie „Startuj z biznesem”
Rekrutacja do II Edycji trwać będzie od 07.08.2017 r. do 18.08.2017 r. do godz. 15.00
Serdecznie zapraszamy do składania formularzy zgłoszeniowych.
Projekt dedykowany jest do :
osób bezrobotnych, biernych zawodowo powyżej 29 roku życia (tj. od dnia 30-tych urodzin) i znajdują się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy tj. spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków:
- osoby z niepełnosprawnościami
- osoby o niskich kwalifikacjach
- osoby po 50 roku życia (od dnia 50-tych urodzin)
- osoby długotrwale bezrobotne
- kobiety (od dnia 30-tych urodzin)
którzy są mieszkankami/ńcami powiatów: brzezińskiego, łódzkiego wschodniego, m. Łódź, pabianickiego, zgierskiego
Dokumenty wskazane w Regulaminie Rekrutacji należy złożyć w:
Biuro Projektu „Startuj z biznesem”
90-436 Łódź Al. Kościuszki 93 lok. Nr 1
________________________________________________________________________________________________
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy dokumenty związane ze zwrotem kosztów opieki nad dziećmi/osobami zależnymi w ramach projektu: „Startuj z biznesem”
——————————————————————————————————————-
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy dokumenty związane ze zwrotem kosztów dojazdu na szkolenie i doradztwo w ramach projektu: „Startuj z biznesem”:
——————————————————————————————————————-
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy szczegółowy harmonogram szkoleń: „Niezbędnik przedsiębiorcy” w projekcie z podziałem na grupy:
Program szkolenia – grupa 1: 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21 lipca
Program szkolenia – grupa 2: 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21 lipca
Program szkolenia – grupa 3: 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21 lipca
Godziny szkolenia: od godziny 8.00 do 14.40.
Doradztwo indywidualne w wymiarze 4 godzin przypadające na uczestnika projektu, realizowane będzie uzgodnieniu z uczestnikami projektu w terminach:
od dnia 24 lipca 2017r. do 03 sierpnia 2017r. w godzinach od 8.00 do 20.00, w piątki do 17.00.
Wszystkie szkolenia oraz doradztwo odbywać się będą w Łodzi przy Al. Kościuszki 93 (siedziba British Centre).
——————————————————————————————————————-
Szanowni Państwo,
Poniżej prezentujemy Listę osób zakwalifikowanych w procesie rekrutacji do projektu „Startuj z biznesem”.
Informujemy, iż z każdą osobą zakwalifikowaną do projektu będziemy się kontaktować telefonicznie.
Jednocześnie informujemy, że w dniu jutrzejszym na stronie www. Projektu zamieścimy harmonogram szkoleń .
Dziękujemy wszystkim Kandydatom za udział w procesie rekrutacji życząc jednocześnie dalszych sukcesów w naszym projekcie.
——————————————————————————————————————-
UWAGA:
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż lista osób zakwalifikowanych do projektu „Startuj z biznesem” zostanie opublikowana na stronie internetowej, niezwłocznie po jej akceptacji przez WUP w Łodzi.
O terminach szkoleń oraz doradztwa poinformujemy Państwa telefonicznie oraz poprzez zamieszczenie szczegółowego harmonogramu szkoleń i doradztwa na naszej stronie internetowej.
Prosimy Państwa i wyrozumiałość i chwilę cierpliwości.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt z Biurem Projektu, Al. Kościuszki 93, tel.: 42 230 92 03.
——————————————————————————————————————-
UWAGA:
Zmianie uległ adres Biura Projektu „Startuj z biznesem” na:
Al. Kościuszki 93 lok. nr 1 90-436 Łódź (siedziba British Centre)
Za utrudnienia przepraszamy!
——————————————————————————————————————-
Szanowni Państwo!
Poniżej publikujemy listę osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji do projektu: „Startuj z biznesem”.
Jednocześnie informujemy, że rozmowy rekrutacyjne do Kandydatami do projektu będą prowadzone od dnia 14 czerwca 2017 r. do dnia 28 czerwca 2017 roku w Biurze Projektu, przy ul. Pomorskiej 140 w Łodzi.
——————————————————————————————————————-
Informujemy, iż z dniem 29 maja br. zakończona została rekrutacja do projektu.
Dziękujemy za złożone wnioski.
O wynikach rekrutacji będziemy informować na bieżąco.
——————————————————————————————————————-
W dniu 24 maja 2017 r. o godzinie 10.00 w Łodzi przy ul. Pomorskiej 140 (budynek British Centre) odbędzie się spotkanie informacyjne w projekcie „Startuj z biznesem”
Wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie serdecznie zapraszamy.
———————————————————————————————————————–
UWAGA!
Informujemy że rekrutacja do projektu: „Startuj z biznesem” została wydłużona do dnia 29.05.2017r.
Zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych dostępnych poniżej.
Wszelkie informacje udziela Biuro Projektu: ul. Pomorska 140 (siedziba British Centre)
tel. 42 230 92 03, e-mail: lodz(at)syscopolska.pl
NIE ZWLEKAJ I ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO PROJEKTU!!!
Otrzymaj dotację w wysokości 23 500 zł i otwórz własną firmę
_________________________________________________________________________________
Informujemy o rozpoczęciu rekrutacji do projektu: „Startuj z biznesem”.
Rekrutacja będzie prowadzona do 15.05.2017 r.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem projektu, regulaminem rekrutacji oraz formularzem zgłoszeniowym.
Dokumenty rekrutacyjne do pobrania:
Regulamin rekrutacji wersja word 97-2003
Załącznik nr 1 – Formularz rekrutacyjny wersja word 97-2003
Załącznik nr 2 – Karta oceny formalnej formularza rekrutacyjnego wersja word 97-2003
Załącznik nr 3 – Karta oceny merytorycznej formularza zgłoszeniowego wersja word 97-2003
Regulamin pojektu wersja word 97-2003
Karta oceny – rozmowa kwalifikacyjna wersja word 97-2003
Ocena predyspozycji zawodowych wersja word 97-2003
_________________________________________________________________________________
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE !
Rekrutacja prowadzona będzie z zachowaniem zasad równych szans i niedyskryminacji.
Informacje o projekcie
Projekt „Startuj z biznesem” jest realizowany w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Priorytetu VIII Zatrudnienie, Działanie VIII.3 Wsparcie przedsiębiorczości, Poddziałanie VIII.3.3 Wsparcie przedsiębiorczości w formach bezzwrotnych – ZIT.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wartość projektu: 1 972 387,20 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 1 676 529,12 PLN
Celem głównym projektu jest podniesienie do IX 2018 r. poziomu przedsiębiorczości i aktywności zawodowej 48 osób pozostających bez pracy po 29. roku życia z Łódzkiego Obszaru Metropolitarnego poprzez objęcie ich wsparciem doradczo – szkoleniowym oraz udzielenie 36 spośród nich wsparcia finansowego na założenie firmy i w początkowym okresie jej prowadzenia.
Okres realizacji projektu: 01.03.2017 –30.09.2018 r.
Kto może wziąć udział w projekcie?
Projekt skierowany do osób bezrobotnych po 29. roku życia zamieszkujących Łódzki Obszar Metropolitalny w rozumieniu przepisów KC tj;
- Łódź
- łódzki wschodni
- brzeziński,
- pabianicki,
- zgierski
Formy wsparcia przewidziane w projekcie:
Uczestnikom Projektu zaoferowane zostaną następujące formy wsparcia:
- Szkolenie „Niezbędnik przedsiębiorcy” (60h)
- Indywidualne doradztwo biznesowe (4h/osobę)
- Bezzwrotne dotacje na założenie działalności gospodarczej do 23 500,00 zł
- wsparcie pomostowe 1 800,00 zł./ m-c przez pierwszych 6-mcy i 1 200,00 zł./ m-c przez max. kolejnych 6-mcy
- wsparcie pomostowe szkoleniowo – doradcze (doradztwo biznesowe i specjalistyczne)-10h/osobę
- zwrot kosztów dojazdu na w szkolenie/doradztwie biznesowym
- zwrot kosztów opieki nad dziećmi/osobami zależnymi (do 14zł/h brutto).
Koszty uczestnictwa
Udział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY.
Planowane rezultaty projektu:
- Liczba utworzonych miejsc pracy w ramach udzielonych z EFS środków na podjęcie działalności gospodarczej (K: 20, M: 22, O: 36)
- Liczba uczestników/uczestniczek projektu, którzy podnieśli poziom wiedzy i umiejętności dot. Zakładania i prowadzenia firmy po ukończonych w ramach projektu szkoleniach przed założeniem firmy ( K:23. M: 20, O:43)
- Liczba uczestników/uczestniczek projektu, którzy nabyli praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów w prowadzeniu działalności gospodarczej, dzięki udziałowi w doradztwie po założeniu firmy (K: 18, M: 15, O:33)
Co możesz zyskać ?
nowe kwalifikacje, praktyczne doświadczenie zawodowe, swoją firmę.
W jaki sposób można się zgłosić do udziału w projekcie?
Szczegółowe informacje dotyczące terminów procesu rekrutacji znajdziesz w części Rekrutacja do projektu
Rekrutacja do projektu
Rekrutacja do projektu: „Startuj z biznesem” prowadzona będzie w okresie IV- V.2017 r,
na terenie Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego.
W ramach rekrutacji wyłonionych zostanie 48 uczestników projektu (min. 26 K) w wieku powyżej 29 r.ż. z obszaru ŁOM poprzez objęcie ich wsparciem doradczo – szkoleniowym oraz udzielenie 36 spośród nich wsparcia finansowego na założenie firmy i w początkowym okresie jej prowadzenia.
Procedura rekrutacji obejmuje następujące etapy:
- Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
- Przyjmowanie zgłoszeń do udziału w projekcie
- Ocena formalna Formularzy rekrutacyjnych
- Ocena merytoryczna Formularzy rekrutacyjnych
- Rozmowa z doradcą zawodowym – badanie predyspozycji do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej (1h/os)
- Rozmowa kandydata z Komisją Rekrutacyjną
- Wstępne ogłoszenie wyników. Procedura odwoławcza. Ostateczne ogłoszenie wyników.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu zawiera Regulamin rekrutacji.
Dokumenty rekrutacyjne do pobrania (w części: AKTUALNOŚCI)
Harmonogram działań w projekcie „Startuj z biznesem”
Etap | Działanie | Okres |
Rekrutacja |
|
kwiecień – maj 2017 |
Wsparcie szkoleniowo-doradcze |
|
czerwiec 2017 |
|
||
Dystrybucja wsparcia finansowego i pomostowego merytorycz. |
|
lipiec – sierpień 2017 |
|
sierpień – wrzesień 2017 | |
|
wrzesień 2017 |
|
|
marzec –lipiec/sierpień 2018 |
|
|
sierpień/wrzesień 2017 – lipiec/sierpień 2018 | |
|
sierpień/wrzesień 2017 – lipiec 2018
sierpień/wrzesień 2017 –wrzesień 2018 |
|
|
sierpień/wrzesień 2017 –wrzesień 2018 |
KONTAKT:
Biuro Projektu:
ul. Pomorska 140, 91-404 Łódź
Tel: 42 230 92 03, Adres e-mail: agnieszka.sarnowicz(at)syscopolska.pl
Partner projektu
Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Zawodowego
ul. Niciarniana 2/6, 92-208 Łódź
Tel. 512 471 372, biuro@swrz.pl, www.swrz.pl
Informujemy że Radio Łódź objęło patronatem medialnym Rekrutację do Projektu
—————————————————————————————————————————
W imieniu Sysco Polska Sp. z o.o. – Realizatora projektu pn. „Startuj z biznesem” nr RPLD.08.03.03-10-0005/16, poniżej publikujemy rozeznanie rynku nr 4/SYSCO/8.3.3/2017 na usługę przeprowadzenia doradztwa indywidualnego (biznesowego i specjalistycznego – 10h/osobę), dla 36 Uczestników w.w Projektu. Termin składania ofert: do dnia 03.10.2017 r.
Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego rozeznania rynku jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII.3 Wsparcie przedsiębiorczości Poddziałanie VIII.3.3. Wsparcie przedsiębiorczości w formach bezzwrotnych – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
rozeznanie rynku doradztwo biznesowe
————————————————————————————————————————————
Sysco Polska Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert dotyczących przeprowadzenia szkolenia „Niezbędnik przedsiębiorcy” oraz indywidualnego doradztwa biznesowego (4h/osobę) dla 48 uczestników projektu: „Startuj z biznesem”, nr umowy RPLD.08.03.03-10-0005/16-00, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa VIII.3 Wsparcie przedsiębiorczości Poddziałanie VIII.3.3. Wsparcie przedsiębiorczości w formach bezzwrotnych – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Termin składania ofert mija w dniu 12 czerwca 2017 r. o godzinie 15.00.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku poniżej.
rozeznanie rynku szkolenia i doradztwo
—————————————————————————————————–
Sysco Polska Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert dotyczących wynajmu sal szkoleniowych na potrzeby szkolenia: „Niezbędnik przedsiębiorcy” dla 48 uczestników projektu: „Startuj z biznesem”, nr umowy RPLD.08.03.03-10-0005/16-00, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa VIII.3 Wsparcie przedsiębiorczości Poddziałanie VIII.3.3. Wsparcie przedsiębiorczości w formach bezzwrotnych – ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Termin składania ofert mija w dniu 12 czerwca 2017 r. o godzinie 15.00.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku poniżej.