Jak nie motywować. NIEmotywowanie – stwarzanie perspektywy.

Jak nie motywować. NIEmotywowanie – stwarzanie perspektywy.

Dlaczego motywowanie to takie skomplikowane zadanie? Dlaczego managerowie wskazują tę umiejętność jako kluczowy czynnik swojej skuteczności? Dlaczego wreszcie rozpaczliwie poszukują technik i złotych kluczy dotarcia do głów swoich pracowników?

Aronson już 50 lat temu powiedział, że zarówno kary jak i nagrody nie są skuteczne jeśli chcemy zmienić postawę człowieka

Korzyści dla uczestników

Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uczestnicy nauczą się jak:

  • Rozpoznawać czynniki motywujące i demotywujące pracowników
  • Stosować w codziennej pracy skuteczne metody motywowania pozafinansowego
  • Dostosować sposoby motywowania do potrzeb i etapu rozwoju pracownika
  • Interweniować w sytuacjach wymagających poprawy pracy podwładnego i prowadzenia rozmów dyscyplinujących

 

Program ramowy:

  1. Wprowadzenie do koncepcji motywacyjnych vs teoria niemotywowania
  • Metafory motywowania
  • Skuteczność kar i nagród
  • Czynniki motywujące i demotywujace wg F. Herzberga
  • Rozumienie potrzeb pracowników jako drogowskaz w wyborze sposobów motywowania wg Maslowa

 

  1. Stwarzanie perspektywy – wpływ poziomu własnej motywacji na zarządzanie ludźmi
  • Określenie barier wewnętrznych i zewnętrznych, które utrudniają większe zaangażowanie się w pracę oraz sposobów przezwyciężania ich

 

  1. Odbieranie perspektywy – czynniki demotywujące pracowników
  • Określenie poziomu motywacji swoich pracowników
  • Określenie czynników demotywujacych i sposobów przeciwdziałania im

 

  1. Twój ruch – motywowanie w praktyce kierowania ludźmi
  • Stawianie motywujących – ambitnych i realistycznych – celów na etapie planowania
  • Wykorzystanie sytuacji monitorowania do pracy rozwojowej z pracownikiem
  • Konstruktywna informacja zwrotna i motywująca ocena
  • Pochwała indywidualna i zespołowa
  • Prawa motywowania wg R.Denny’ego
  • Bank skutecznych sposobów motywowania pozafinansowego

 

  1. Sytuacyjna teoria zarządzania K. Blancharda – indywidualizacja stylu zarządzania i motywowania – krótkie przypomnienie
  • Praktyczna analiza stylów zarządzania i motywowania
  • Dostosowanie działań menedżera do etapu rozwoju pracownika

 

  1. W ogniu sytuacji trudnych – świadome zabieranie perspektywy. Motywująca „krytyka” – cykl rozmów dyscyplinujących
  • Rozmowa korygująca
  • Rozmowa ostrzegawcza
  • Rozmowa informująca o podjęciu sankcji

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Cena: do ustalenia

Więcej: pawel.czeszkiewicz[at]syscopolska.pl

skontaktuj się z nami
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach. Zapraszamy na warszawskie Kabaty

 

tel.: 22 392 74 75

e-mail: info@syscopolska.pl

 

Sysco Polska Sp. z o.o.

Al. Komisji Edukacji Narodowej 18/5B

02-797 Warszawa

NIP:1070009834
REGON
:141314350
KRS
:0000298984

* pole obowiązkowe



ILM ILM