Podręcznik BoysLingo wraz ze zbiorem dobrych praktyk!

Już jest! Podręcznik BoysLingo wraz ze zbiorem dobrych praktyk!

 

BoysLingo Co-funded by the European Union

 

Pierwszy rezultat pracy intelektualnej, wypracowany w ramach projektu „BoysLingo – Rozwijanie kompetencji językowych chłopców poprzez wykorzystującą mechanizmy gier naukę mobilną”. Podręcznik dla nauczycieli wraz ze zbiorem dobrych praktyk przeznaczone są dla nauczycieli, dyrektorów oraz pracowników szkół podstawowych i średnich i zawiera praktyczne spostrzeżenia, strategie i najlepsze praktyki mające na celu usprawnienie procesu nauki języków w warunkach szkolnych za pomocą narzędzi cyfrowych.

Jest to próba przekształcenia sal lekcyjnych w dynamiczne przestrzenie edukacyjne, gdzie wiedza, owszem, jest przekazywana, ale jej zdobywanie to też świetne, angażujące i inspirujące do działania doświadczenie dla każdego z uczących się.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią materiałów, które dostępne są na stronie internetowej projektu: boyslingo.eu/resources/ lub w załączonych plikach do pobrania, a następnie, wypełnienie bardzo krótkiej ankiety oceny tych materiałów, do której link znajdziecie Państwo poniżej. Będziemy wdzięczni za wypełnienie tej ankiety do dnia 8 października br.

Link do ankiety: Formularz oceny Podręcznika dla nauczycieli BoysLingo

 

BoysLingo - Podręcznik

Do pobrania:

BoysLingo – Podręcznik (PDF)

BoysLingo – Zbiór dobry praktyk (PDF)

Kolejnym elementem projektu będzie zestaw 40 wirtualnych scenariuszy do nauki języka, które również możecie Państwo przetestować w swojej klasie ze swoimi uczniami, a następnie 5-modułowy program szkolenia na nauczycieli z zakresu jak uczyć języka z użyciem grywalizacji i narzędzi cyfrowych.

Zapraszamy!

skontaktuj się z nami
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach. Zapraszamy na warszawskie Kabaty

 

tel.: 22 392 74 75

e-mail: info@syscopolska.pl

 

Sysco Polska Sp. z o.o.

Al. Komisji Edukacji Narodowej 18/5B

02-797 Warszawa

NIP:1070009834
REGON
:141314350
KRS
:0000298984

* pole obowiązkowe



ILM ILM

    Content | Menu | Access panel